CHANGE MANAGEMENT
Změnové řízení je oblast, která se zaměřuje na změny, jejich zavádění a prosazování do života organizace. Řada projektů a změn v organizaci někdy nedosahuje požadovaných cílů. Nikoliv kvůli nedostatku metodiky, technologií či lidských zdrojů, ale proto, že manažer dobře neřídil změnu a uživatelé změny ji nepřijali. Změna se stala nezbytnou podmínkou úspěchu jak ve firemním, tak i osobním životě dnešního turbulentního prostředí. Každá změna v sobě nese rizika a může vést i k problémům. Lidé totiž neradi mění „zaběhnuté“, a proto jsou při jakékoli změně rezistentní. Kurz Change management Vás připraví na to, jak tyto jevy eliminovat. Školení Change management poskytuje strukturovaný přístup pro podporu jednotlivců ve vaší organizaci tak, aby změna proběhla klidně, rychle a bez vedlejších následků. Řízení změn navazuje na strategický management, staví na sociální psychologii a organizačním chování. Jsou různé fáze změny a dotýkají se také kultury organizace.
OBSAH KURZU
CHANGE MANAGEMENT
- Potřeba změny – Proč změnu?
- Motiv klíčem k úspěchu realizace změny
- Získání zájmu pracovníků organizace
- Základní pravidla provádění úspěšných organizačních změn
- Předpoklady úspěšného procesu implementace změn v organizaci
- Síla vize, strategie a cílů, jejich komunikace
- Protisíla zvyku a zóna komfortu
- Firemní a osobní sebeuspokojení
- Účel úspěšné změny
- Řízení nebo vedení změny
- Plánování a realizace procesu změny
- Proces změny jako DMAIC cyklus zlepšování
- Vedení změny v 8 krocích
- Pocit naléhavosti změny
- Vůdčí tým
- Vize a strategie
- Komunikace vize
- Vedení a podpora v průběhu změny
- Dílčí úspěchy
- Podpora dalších změn
- Zakotvení změny ve firemní kultuře
- Aplikace nástrojů, zajišťujících úspěšný průběh změn
- Nejčastější chyby v realizaci změny
INFORMACE KE KURZU
ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ
CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU
GARANT KURZU
PRAXE OD ROKU 2011 SE SPECIALIZACÍ
- Strategický management, balanced scorecards, modré oceány, EFQM
- Strategie digitalizace a automatizace, audit digitální připravenosti
- Mapování a optimalizace firemních procesů
- Štíhlá filozofie, štíhlá výroba, logistika, administrativa
- Budování firemní kultury, spirálový management
- Nastavování a zlepšování personálních procesů
- Týmová spolupráce
- Change management, projektové řízení
- KAIZEN, neustálé zlepšování
ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA
- Lektor dalšího vzdělávání
- Auditor a lektor logistiky
- Manažer jakosti
- Certified Euro Coordinator
- Project Portfolio Management
- Master of Business Administration
- CIMA/NIMA – A
- Štíhlá výroba
- Logistika
- Řízení lidských zdrojů
- Firemní strategie
- Týmová práce (Autonomní týmy)
- E-Business
- Marketingový plán
- Mezinárodní obchod
- Business with EU countries
- Jednání s klienty
- Asertivita
- Verbální a neverbální komunikace
- Vzájemný respekt
- Marketing v sociálních médiích