PROCESNÍ MANAGEMENT
Potřebujete řešit zlepšování procesů? Zajímá vás, jak zvyšovat výkonnost organizace? Chcete se naučit identifikovat slabá místa v procesech? Máte zájem poznat principy procesního zlepšování? Rádi byste se naučili techniky, jak efektivně řídit procesní změny? Nejsou vám jasné některé postupy v řízení? Chcete umět sami uchopit změnu procesů a celou jí efektivně řídit? Toužíte mít vlastní orientaci v nastavení správně fungujícího procesu? Potřebujete posilovat nástroje pro eliminování ovlivňujících faktorů? Školení procesní management Vás naučí rozumět základům procesního řízení a vysvětlit, jak využívat nástroj ke zvyšování výkonnosti organizace, pojmenujete procesy v managementu.
Zaměříme se na definování cíle, určení rozsahu projektu a práci s týmem. Osvojíte si rozpoznávat slabá místa a tím identifikovat příležitosti na změny. Probereme strukturu postupu, analýzy, varianty měření s vyhodnocením, hledání příčin, selekci nápadů, metodiku prioritizace a výběr vhodného řešení. Vyjasníme si efektivní implementaci změny projektovým přístupem, měření její účinnosti a stanovení kontrolních plánů. Kurz procesní řízení se bude soustředit na udržení změny a procesu. Orientace bude na praktickou formu použití v podnikatelské praxi. Na školení procesní řízení si projdeme příklad z praxe, na kterém bude demonstrována úspěšná aplikace uvedených postupů. To vše Vám pomůže se snáze orientovat ve vašem podniku a uchopovat změny procesů efektivním způsobem. Cílem programu je rozumět principu selským rozumem pro aplikaci od jednoduchých příkladů až po složité změny s virtuálním týmem napříč podnikem. To výrazně přispěje k lepšímu manažerskému vedení firmy a umožní eliminovat chyby v podnikání. Díky kurzu poznáte rozdíl mezi procesním a projektovým řízením.
CÍL KURZU
- Představit účastníkům procesní řízení, jako nástroj ke zvyšování výkonnosti organizace
- Naučit se identifikovat slabá místa v procesech
- Porozumět principům procesního zlepšování
- Naučit se techniky, jak efektivně řídit procesní změny
- Získat celkový pohled na produktivní fungování podniku
- Zlepšení nadhledu v oblasti podnikového řízení
- Obohacení souvislostí v podnikání
KOMU JE SEMINÁŘ URČEN
- Manažerům a majitelům firem, kteří ovlivňují řízení podniku
- Pracovníkům ve výrobě a logistice, kteří svým jednáním a rozhodováním ovlivňují chod úseku
- Lidem z různých oddělení podniku pro lepší chápání procesního nastavení
- Zájemcům o znalosti v podnikové ekonomice a managementu
OBSAH KURZU
- Procesní řízení obecně
- Řízení procesně zlepšovacích projektů Cyklus PDCA
- Definovat problém, cíl a pochopit proces
- Práce s týmem
- Určení rozsahu projektu
- Sběr hlasu zákazníka a stanovení cíle
- Procesní mapování Value stream mapování
- Analyzovat procesní problém
- Hledání potenciálních příčin problému
- Plánování a sběr dat
- Grafická analýza dat
- Časová a hodnotová analýza
- Najít zlepšení
- Hledání nápadů
- Prioritizace řešení
- Výběr vhodného řešení k implementaci Implementace zlepšení
- Projektový přístup
- Efektivní implementace změny
- Měřit účinnost změny
- Kontrolní plány
- Udržet změnu a proces
- Reakce na hodnocení výkonnosti procesů
- Kontinuální zlepšování
- Dotazy
INFORMACE KE KURZU
ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ
CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU
GARANT KURZU
PRAXE OD ROKU 2011 SE SPECIALIZACÍ
- Strategický management, balanced scorecards, modré oceány, EFQM
- Strategie digitalizace a automatizace, audit digitální připravenosti
- Mapování a optimalizace firemních procesů
- Štíhlá filozofie, štíhlá výroba, logistika, administrativa
- Budování firemní kultury, spirálový management
- Nastavování a zlepšování personálních procesů
- Týmová spolupráce
- Change management, projektové řízení
- KAIZEN, neustálé zlepšování
ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA
- Lektor dalšího vzdělávání
- Auditor a lektor logistiky
- Manažer jakosti
- Certified Euro Coordinator
- Project Portfolio Management
- Master of Business Administration
- CIMA/NIMA – A
- Štíhlá výroba
- Logistika
- Řízení lidských zdrojů
- Firemní strategie
- Týmová práce (Autonomní týmy)
- E-Business
- Marketingový plán
- Mezinárodní obchod
- Business with EU countries
- Jednání s klienty
- Asertivita
- Verbální a neverbální komunikace
- Vzájemný respekt
- Marketing v sociálních médiích