VZTAHY NA PRACOVIŠTI
Máte občas spory s kolegy nebo s nadřízeným? Nevíte, jak komunikovat s „potížistou“, který sedí vedle Vás v open space? A trápíte se tím i ve chvíli, kdy se za Vámi zabouchnou dveře kanceláře? Trénink je zaměřen na zlepšení vaší schopnosti řešit krizové situace (nejen) ve vztazích na pracovišti. Bez ohledu na to, v jaké jste funkci, kolik máte kolegů a čeho chcete dosáhnout, potkáváte se s lidmi, a potřebujete s nimi vyjít. Když se Vám nepodaří vytvořit dobré vztahy, může se zajímavá pozice s inspirativními úkoly stát nepříjemnou, neskutečně obtížnou a možná i nesnesitelnou.
Většina firem se snaží budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a s partnery. Pokud však nefungují na dobré úrovni vztahy mezi jednotlivými pracovníky, firma pak nakonec na zákazníka působí nestabilně a neprofesionálně. Pokud bude dobře fungovat komunikace nejen mezičleny týmu, ale v celé firmě i mezi jednotlivými odděleními, bude celá firma reagovat na podmínky trhu daleko pružněji a lépe než konkurence. Vztahy na pracovišti jsou výsledkem mnoha faktorů, ale naše úroveň zvládnutí interpersonálních dovedností je to, co máme ve svých rukou. Mnohdy se bohužel liší to „jak to myslíme“ a „jak to druzí lidé vnímají“. Během školení vztahy na pracovišti se zamyslíme nad tím, jak jednat s druhými, aby byli snáze ochotni s námi spolupracovat, pokusíme se identifikovat, které naše stereotypy (často nevědomé) působí negativně a seznámíme se s principy, při jejichž dodržování budeme s lidmi vycházet přinejmenším velice dobře. Kurz Vztahy na pracovišti je určen pro všechny, kteří pracují v týmech a kolektivech a chtějí vědomě eliminovat „třecí plochy“ v pracovních vtazích.
OBSAH KURZU
- Proč jsou vztahy na pracovišti důležité
- Vhodné pracovní prostředí
- Přístup k nadřízeným, kolegům, podřízeným
- Organizace skupiny / vůdčí schopnosti
- Vytváření hranic a pravidel
- Schopnost zapamatovat si jména
- Špatné vztahy na pracovišti a jak jim předejít
- Závist a konkurenční vztahy
- Respektování jedinečnosti
- Milostný vztah na pracovišti
- Nátlakové jednání
- Manipulace a intriky
- Výčitky a hrozby
- Šikana, mobbing a bossing
- Ženský a mužský kolektiv
- Kolegové nejsou přátelé
- Problémové typy kolegů a tipy, jak s nimi vycházet
- Zbavte se předsudků
- Odhadněte situaci
- Role sebevědomí v pracovních i osobních vztazích
- Pohotové vyjadřování myšlenek
- Zásady pro udržování a rozvoj dobrých vztahů
- Dojednávání řešení a závěrů / schopnost vyjednávat
- Osobní spojení / dobří kamarádi / týmoví hráči
- Propojování práce a soukromého života
- Formulace ocenění a jeho důležitost
- Schopnost empatie
- Důležitost entuziasmu pro vztahy mezi lidmi Smysluplnost
- Vytváření atmosféry důvěry a spolupráce
INFORMACE KE KURZU
ROZSAH, TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ
CERTIFIKÁT O ABSOLVOVÁNÍ KURZU
GARANT KURZU
PRAXE OD ROKU 2005 SE SPECIALIZACÍ
- Obchodní dovednosti
- Prezentační dovednosti
- Moderní manažerské řízení
- Výběrové řízení AC / DC
- Stress management
- Motivace zaměstnanců
- Koučink jednotlivců
ABSOLVOVANÉ KURZY A CERTIFIKÁTY LEKTORA
- Specialista prodeje
- Trenér profesních dovedností
- Projektový manager – projekty ESF
- Profesionální kouč
- Grafolog – Grafologické expertízy ručního písma
- Kurzy – Obchodní dovednosti, asertivita, osobnostní růst